27 Nisan 2010 Salı

Mutlu yıllar Okan!

Doğumgünü çocuğunun sevgili eşi Gizem'den aldığım ipuçlarıyla aşağıdaki pastayı oluşturdum geçen haftalarda. Önumde daha iki gün vardı çalışmamı yapabilmem için, o yüzden rahattım... taaa ki o gün akşam üstü sokaklarda koştururken Defne'den aldığım "pastayı yarın alabilir miyiz" konulu telefon konusmasına kadar. Uuuuppppsssss! Kıramadım kendilerini tabii. Panik ve dolayısıyla da yorgunluk içiçe geçti ama yine de fena bir ürün çıkmadı gibi sanki :) Kutlama sonrasında alığım güzel övgüler bütün yorgunluğumu unutturdu tabii her zaman olduğu gibi. Mutlu yıllar Okan.

2 yorum:

BercisGM dedi ki...

Sen aldin basini gidiyorsun.
Bu inanilmaz guzel keklerin goruntuleri gibi eminim tadi da damaginda kaliyordur insanin..

Bu da super olmus..

sihirlipastadukkani dedi ki...

Cok tesekkur ederim Bercis'cim :) Boyle guzel yorumlar sayesinde kendimi daha cok gelistirmeye calisiyorum :) Kimbilir belki sana da yapma firsatim olur birgun bunlardan :)