21 Şubat 2011 Pazartesi

Bade'cik "Gece Bahçesi"nde...


Anneciği ve babacığının "bidane"si, sevimli mi sevimli, afacan mi afacan, şeker mi şeker bir "badem şekeri" http://badeharikalardiyari.blogspot.com/ varmıııış. Anne ve babası ona 2.doğumgünü için güzel bir sürpriz hazırlamak istemişler ve sihirlipastadükkani'nin kapısını çalmışlar. Sihirlipastadükkanı sakinleri de bu tatlı kiza güzel bir "Gece Bahçesi" pastası yapmışlaaar. İçine de boool boool muuuz, beyaz çikolatali kremaaa ve sevgilerini katmışlaaar. Bütün bunlar olurken Bade'nin evinde de heryer balonlarla süsleniyormuuuş.
Anne ve babası pastanın üstüne de Bade'nin çokk güzel soylediği gibi "Bidanemiz" yazilmasini istemislerrr.
Mutlu yıllar Bade'cik, her zaman şans, mutluluk, sağlık, başarı seninle olsun!
Not: Ben yine küçük yardımcım, sous-chef'im, canım kızım Nehir'e "gece bahçesi bilirkişiliği" için, sevgili eşime de bana olan sınırsız desteği için teşekkür etmek istedim :)

3 yorum:

Burcu dedi ki...

İldem hanım gerçekten pasta çok çok güzeldi.. biz kesildikten sonra orda olabildik ama çok lezzetliydi.. pastanın görüntüsünün tamamını burdan görebildim.. ne de güzel olmuş :)

ellerine sağlık!!!

bi de badişim iyi doğdun :)

sihirlipastadukkani dedi ki...

Afiyet olsun Burcu hanim, begenilmesine cok sevindim :) Boyle guzel yorumlar alinca daha da mutlu oluyorum. Iyi ki dogdu Bade'cik. Daha guzel pasta ve kurabiyelerle gorusmek uzere...

Bade Harikalar Diyarı dedi ki...

Tüm çocukların sustuğu tek bir na vardı oda pastayı gördükleri andı: )

Tekrardan ellerinize sağlık

Sevgiler