14 Şubat 2011 Pazartesi

Bir ömür boyu mutluluklar Burcu ve Güray!


Günaydın! Bu haftaya çok güzel bir haberle başlıyorum. Burcu ve Güray nişanlandılar ve kurabiyelerini de ben yaptım :) Aldığım haberlere göre de kurabiyeler çok beğenilmiş. Birilerini mutlu etmek, özellikle de böyle heyecanlı, güzel ve özel günlerine biraz daha renk katabilmiş olmak o kadar büyük bir mutluluk veriyor ki bana.
Kendilerini hiç tanımıyordum. Sevgili arkadaşım Emre bizi bir şekilde buluşturdu ve ben de Burcu hanımla kısacık da olsa yüz yüze de tanışma fırsatı bulabildim kurabiyeleri teslim ederken. Umarım daha sonra da görüşme fırsatımız olur.

Taze nişanlılara ömür boyu mutluluklar diliyorum... Sevgiyle kalın...

4 yorum:

Derya dedi ki...

İldem hanım ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. Badeciğimin pastasını da sabırsızlıkla bekliyorum.

Güray ve cumcumum bir ömür boyu mutlu olun inşallah :)

Derya

sihirlipastadukkani dedi ki...

Afiyet, seker olsun ve bir omur boyu mutluluklar dilerim taze nisanlilarimiza :)

Badecik icin de calismalara basliyorum :)

Burcu dedi ki...

İldem hanım, herkes o kadar çok beğendi ki gerçekten ellerinize emeğinize sağlık.. :) yemek sırasında bir süre herkes kurabiyelerimizi konuştu... :)

çok çok teşekkür ederiz.. herkesle beraber çok çok mutlu günlerimiz olur inşallah.. tekrar görüşmek üzere...

sihirlipastadukkani dedi ki...

Cokkk sevindim Burcu hanimm... Guzel yorumlari icin tum yakinlariniza da icten tesekkurler... Onlari da kutluyorum ayrica, hayirli ugurlu olsun :)

Bu arada sevgililer gununuz de kutlu olsunuunn! Derya hanim, sizin deee...