24 Şubat 2011 Perşembe

Cadı Selo'sundan annesine sevgiler...

Çoook uzaklarda yaşayan, hatta benim bu yazıyı yazdığım saatlerde hala uyuyor olduğunu düşündüğüm sevgili Selin http://glitteratist.blogspot.com/2011/02/cookies-and-surprises_24.html
çoook ama çokkk özlediği annesini mutlu etmek ve ona hoş bir sürpriz yapmak için benden annesini, kendisini ve şirin mi şirin Cookie'lerini karakterize edebileceğim ve rengarenk çiçekler, kelebekler ve kalplerden oluşan kurabiyeler istedi. Ben de yanda gördüğünüz bu şeker kurabiyelerden yapıp sevgili annesine gönderdim.
Görev başarıyla tamamlanmış! Herkes çok mutlu olmuş. En çok da ben :)
Anneler ve kizlari hep birlikte olsun...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ildemcim cok cok tesekkurler!

Mission Accomplished!

Kurabiyelerini hem annem, hem babam, hem de Cookie'miz ( evet o da bir tane yemis, gerci biraksalar hepsini yer ) begenerek yemisler. Annem buyuk olanlara kiyamamis, babama da yedirtmemis :)

Seni kocaman opuyorum canim!

Ellerine, yuregine, emegine saglik :)

sihirlipastadukkani dedi ki...

Selincim, cok mutlu oldummm. Hepsine afiyet seker olsun :)

Ben de coook opuyorum seniii