15 Mayıs 2011 Pazar

Batman, Robin, Joker ve BERK!


Yine çook eskilerden sevdiğim bir arkadaşım Berin, sevgili oğlu Berk'in doğumgünü pastasını benim yapmamı istedi. Berk bey tam bir LEGO delisiymis, favorileri de Batman, Robin ve Joker'miş. Tabii biz de Berin'le yaziştık, konuştuk ve eski bir bina üzerinde bu üç karakterin LEGO versiyonlarını yapalım dedik. Aslında pastada en sevimli bulduğum yer de Berin'in özel önerisiyle yaptığım o komik çöp kovaları :)
Ayrıca pastanın yanında bir de Berk'in arkadaşlarına verilmek üzere yine pastaya uygun olacak Batman kurabiyeleri ve özel "Berk" etiketleri de büyük bir özenle yapıldı.

İyi ki doğdun Berk. Sana nice mutlu yaşlar dileriz.

3 yorum:

Coffee Bean dedi ki...

Ellerine sağlık İldem
Berk de, arkadaşları da bayıldılar pastaya.

Tadı da çok güzeldi.
Ama o çöp kovaları bana nasip olmadı :(

Çocuklar yedi yaaa....
öptüm

YOYOYOHAYIR... dedi ki...

mmmmmm ...bende yediimm..ellerine sağlık..

sihirlipastadukkani dedi ki...

afiyet olsun hepinizeeeee :)
cop kutularini yaparken ben de cok eglendim :))))