9 Mayıs 2011 Pazartesi

Bu sene de terlik ve çiçek... ama bu seferkiler şekerli :)

Yılların bağımızı kopartamadığı çok sevdiğim ilkokul arkadaşım sevgili Deniz, annesi için anneler günü pastasını bu sene benim yapmamı istedi. Ben de seve seve yaptım tabii ki. Aslında ilk konuştuğumuzda bol çiçekli, şeker renkli minik bir pasta düşünmüştük ama ben yine pastalarımı mümkün oldukça sade tutmama karşın kim için yapıldığını da belli eden bazı minik ipuçlarını pastama yansıtmayı sevdiğimden Deniz'e de bu şekilde bir şeyler de düşünebileceğini hatırlattım. Ve sonuç harika oldu! Şöyle ki; Deniz ve kardeşi Emre çocukluklarında nerdeyse 10 yıl boyunce her anneler gününde sevgili annelerine "terlik ve çiçek" aldıklarını ve bu eski geleneği bu sene de pastada hatirlatmak istediklerini :))) belirterek pastanın bir kenarına bu olmazsa olmazları da eklememi istedi. Bence gerçekten de çok sevimli oldu. Nice mutlu anneler günleri sevgili Ferhunde teyzeciğim. Büyüdük, anne olduk da size pasta bile yapıyoruz gördünüz mü :)
Burdan ben dahil :)bütün annelerin anneler gününü kutluyorum ve hepsine çocuklarıyla yaşayacakları nice mutlu günler diliyorum! Her günümüz anneler günü gibi olsun!

Hiç yorum yok: