6 Mayıs 2011 Cuma

En küçük pastacının ilk pastası

Veee işte, sonunda benim küçük yardımcım Nehir hanım kendi kanatlarıyla uçmaya başladııı ve tamamen kendi elleriyle yaptığı ilk pastasını sizlere sunuyor! (Tabii ocaklı ve fırınlı kısımlar benim elimden çıktı elbette). Pastasının içi bol çikolatalı krema, cikolata parçacıklı ve muzlu oldu. Aslında tüm bu aşamaları videoya kaydedip buradan yayınlamam gerek, görmelisiniz! En sevdigim bölüm de o tontiş ve minik ellerle merdaneyi ustaca kullanarak şeker hamurunu en az benim kadar başarıyla açması.
Ben bu pastayı da onu yapan elleri de YERİMMM!

2 yorum:

Bade Harikalar Diyarı dedi ki...

maşallah sana ne güzel yapmışsın. Umarım Bademimde Nehir ablası gibi becerikli olur:)

sihirlipastadukkani dedi ki...

ben Bade'nin blogunda gordugum o her tarafi unlanmis halinden aynen boyle olacaginin sinyallerini aldim dogrusu :) eminim o da becerikli olacak :)