17 Haziran 2011 Cuma

Vee Erenköy İlkokulu 1-A sınıfı karne aldııı!


Canım kızım Nehir ve arkadaşlarının karne gününde pasta yapmamam gibi bir durum olabilir miydi? Tabii ki hayır!




Sevgi dolu yaklaşımıyla, daha şimdiden çocuklarımızın bir ömür boyu süreceğine inandığımız sıcacık dostluklar kurmalarını, hayatları boyunca her alanda başarılı ve mutlu olmaları için çok sağlam bir temel edinmelerini sağlayan öğretmenleri Sevgili Duygu Karapıçak, canımız çocuklarımız ve biz veliler, Erenköy İlköğretim Okulu 1-A sınıfında karne günü için toplandık. Herkes harika kurabiyeler, börekler, kekler yapmış. Ben de sınıfımızdaki tüm çocukların en belirgin özellikleriyle yer aldığı belki de benim en eğlenceli pastalarımdan biri olan bu bitter çikolata kremalı, çikolata parçacıklı, muzlu pastayı yapıp getirdim. Herkesin beğendiğini görmek ve en önemlisi de çocuklarımıza eğlenceli bir sürpriz yapmış olmak da yorgunluğumu aldı götürdü. Hepimizin ellerine sağlık.

Bu arada minik prensesimin de bana her zaman olduğundan daha çok yardım ettiğini söylemeden geçemeyeceğim bu pastada. Uğur böcekleri, bir adet minik diploma, aşağıdaki minik çiçek buketi ve pastanın en tepesinde bulunan, ciceklerle süslü olan "1-A" yazısı kendisine ait. Ellerine sağlık canım kızımmm.

Sevgili çocuklarımız, öğretmenimizin de dediği gibi bu güzel karneleri sonuna kadar hakettiniz, şimdi biraz dinlence, eğlence hakkınız. Sizi çok seviyoruz!
Sevgili Duygu öğretmenimiz, sizin için söyleyeceğimiz çok güzel şeyler var. Kısaca her şey için size cook ama çok teşekkür ederiz. Sizi seviyoruz!

Hiç yorum yok: